Σ.Υ.Α.Ε.: Εθελοντική Αιμοδοσία με τη Eurolife ERB

Η Τράπεζα Αίματος, που με τη δική σας συμμετοχή δημιουργήθηκε, έχει καταφέρει στα τρία χρόνια λειτουργίας της, να βοηθήσει ήδη πολλούς συναδέλφους που είχαν ανάγκη, παρέχοντάς τους 167 φιάλες αίματος (από τις 193 φιάλες που είχαμε συγκεντρώσει).

 

Ο Σ.Υ.Α.Ε. αποφάσισε, για να συνεχιστεί αυτή η προσφορά ΖΩΗΣ προς τους συναδέλφους μας, να διενεργήσει αιμοδοσία για την ενίσχυση της Τράπεζας Αίματος, σε συνεργασία με το νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» και με την αρωγή της ασφαλιστικής εταιρείας «EUROLIFE ERB» που μας παρέχει τον χώρο, στα κεντρικά της γραφεία, για την πραγματοποίηση της αιμοληψίας.

 

Καλούμε, λοιπόν, όλους τους συναδέλφους να συμμετάσχουν σε αυτή την πράξη ανθρωπιάς και αλληλεγγύης:

 

την Τρίτη 27/02/2018 από τις 10.00 π.μ. έως 14.00 μ.μ., Πανεπιστημίου 33-35 & Κοραή, (Είσοδος από Πανεπιστημίου)

 

Παρακαλούμε να διευκολυνθούν από τις εταιρείες τους, οι συνάδελφοι που επιθυμούν να προσέλθουν για να ενισχύσουν την Τράπεζα αίματος.

Προσοχή έρχονται οι έλεγχοι για τα ανασφάλιστα! Τι ανακοίνωσε η ΑΑΔΕ!

Στη σύνταξη και δημοσίευση Πληροφοριακού Οδηγού για την έγκαιρη αντιμετώπιση προβλημάτων που αφορούν τα ανασφάλιστα οχήματα, ώστε να αποτραπεί ο εντοπισμός, ως ανασφάλιστων, οχημάτων σε μια σειρά περιπτώσεων, προχώρησαν το Υπουργείο Οικονομικών, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, και η Γενική Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας Αττικής .

 

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η μέχρι σήμερα εμπειρία έχει δείξει ότι, για τη διόρθωση της «εικόνας» των οχημάτων που ανάγεται σε αιτίες του παρελθόντος είναι αναγκαία, πρωτίστως, η ορθή ενημέρωση και η συμβολή των ίδιων των πολιτών. Ο Πληροφοριακός Οδηγός έχει τη μορφή συχνών ερωτήσεων – απαντήσεων (FAQ) και αφορά τόσο τους κατόχους οχημάτων, οι οποίοι έλαβαν ειδοποιητήρια ανασφάλιστου οχήματος κατά το διασταυρωτικό έλεγχο που πραγματοποιήθηκε την 06.06.2017, όσο και εκείνους που, ενώ δεν έλαβαν ειδοποιητήρια στο πλαίσιο της πρώτης διασταύρωσης, γνωρίζουν ότι εμπίπτουν σε μια από τις περιπτώσεις που αναφέρονται στον Οδηγό και θα πρέπει να μεριμνήσουν, ώστε να μην εντοπιστούν ως ανασφάλιστα τα οχήματά τους κατά τους επόμενους διασταυρωτικούς ελέγχους.

 

Σημειώνεται ότι η διενέργεια της ηλεκτρονικής διασταύρωσης για τον εντοπισμό ανασφάλιστων οχημάτων, η οποία έχει αυξημένη κοινωνική σημασία, πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στις 06.06.2017, από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, και επέφερε ένα απτό αποτέλεσμα.

 

Συγκεκριμένα, διαπιστώθηκε ότι κατά το διάστημα που μεσολάβησε από τον Ιούνιο του 2017, οπότε και διενεργήθηκε η πρώτη διασταύρωση, οι ασφαλίσεις οχημάτων αυξήθηκαν κατά 510.000, σε σχέση με τα προηγούμενα έτη, αγγίζοντας, για πρώτη φορά, το ιστορικό μέγεθος των 6,26 εκ. ασφαλισμένων οχημάτων στη χώρα. Συνεπώς, χάρη στη νέα αυτή δράση, ο δημόσιος κίνδυνος από την κυκλοφορία στους δρόμους ενός τόσο μεγάλου αριθμού ανασφάλιστων οχημάτων, μειώθηκε δραστικά.

 

Ταυτόχρονα όμως, η ηλεκτρονική διασταύρωση κατέδειξε και μια σειρά αστοχιών που οφείλονται, τόσο σε εσωτερικές διοικητικές αδυναμίες -που ξεκινούν αρκετά χρόνια πριν–, όσο και στην κακή ενημέρωση ή αμέλεια των πολιτών.

 

Σε συνέχεια της πρώτης διασταύρωσης, η δημόσια διοίκηση ανέλαβε πρωτοβουλίες αλλαγής του νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου, ώστε να δώσει στους πολίτες τη δυνατότητα να διορθώσουν την «εικόνα» του οχήματός τους, όπως αυτή τηρείται στο Μητρώο Οχημάτων. Παράλληλα, αναπτύχθηκε έντονη συνεργασία μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων Υπηρεσιών, με σκοπό την αναβάθμιση της επικοινωνίας των πληροφοριακών συστημάτων που παρακολουθούν και ενημερώνουν την κατάσταση και τον κύκλο ζωής κάθε οχήματος. Η συνεργασία αυτή και ο ανασχεδιασμός των διαδικασιών θα επιφέρει, στο προσεχές διάστημα, μείωση της γραφειοκρατίας και της προσέλευσης των πολιτών στις Δ.Ο.Υ., για τη δήλωση γεγονότων που σχετίζονται με την ιδιοκτησία οχήματος και που έχουν προηγουμένως δηλωθεί σε άλλη δημόσια υπηρεσία.

 

Ενόψει των ανωτέρω υπογραμμίζεται ότι, ο έλεγχος της ασφάλισης των οχημάτων αποτελεί δράση κοινωνικής ευθύνης και για το λόγο αυτό η τήρηση της συγκεκριμένης υποχρέωσης από τους πολίτες θα πρέπει να είναι διαρκής.

 

Στο πλαίσιο αυτό ανακοινώνεται ότι, μετά το πέρας 30 ημερών από την έκδοση του συγκεκριμένου Πληροφοριακού Οδηγού, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων θα διενεργήσει την επόμενη ηλεκτρονική διασταύρωση, σε ημερομηνία που δεν θα ανακοινωθεί εκ των προτέρων. Εφεξής, τηρώντας τις απαιτήσεις του νόμου 4141/2013, θα διενεργεί τουλάχιστον δυο ηλεκτρονικές διασταυρώσεις κάθε έτος, σε ημερομηνίες που επίσης δεν θα ανακοινώνονται εκ των προτέρων.

Ο Όμιλος Affidea εξαγοράζει τη Fönix-Med στην Ουγγαρία

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε από τον Όμιλο Affidea η εξαγορά της Fönix-Med, ενός σπουδαίου παρόχου ιατρικών υπηρεσιών εξωνοσοκομειακής περίθαλψης στην Ουγγαρία.

 

Υπό τη διεύθυνση της Fönix-Med λειτουργούν δύο ιδιωτικά ιατρικά κέντρα στην Ουγγαρία με 30 διαφορετικές ειδικότητες καθώς και περίπου 100 μονάδες που προσφέρουν υπηρεσίες ιατρικής της εργασίας σε εργαζόμενους μεγάλων εταιρειών σε ολόκληρη την επικράτεια.

 

Η συνεργασία μεταξύ της Affidea και της Fönix-Med, η οποία ξεκίνησε πριν από 10 χρόνια, ανήλθε σε νέο επίπεδο το περασμένο καλοκαίρι με την εγκαινίαση του Váci Greens, του πρώτου κοινού κέντρου στη Βουδαπέστη. Το κέντρο προσφέρει πρόσβαση σε μεγάλο εύρος υπηρεσιών οι οποίες περιλαμβάνουν ιατρικές επισκέψεις, προηγμένης τεχνολογίας διαγνωστικές απεικονίσεις, ιατρική της εργασίας και προγράμματα προληπτικού προσυμπτωματικού ελέγχου. Επιπρόσθετα αποτελεί κέντρο αναφοράς στην Κεντρική Ευρώπη για εκπαιδευτικούς και ερευνητικούς σκοπούς καθώς εντάσσεται στο πλαίσιο της επιστημονικής συνεργασίας της Affidea με την GE. Με αυτό τον τρόπο η εξέλιξη, πρωτοπορία και καινοτομία μετουσιώνονται στην κλινική πρακτική της Affidea προς όφελος των ασθενών και των θεραπόντων ιατρών τους.

 

Η ενσωμάτωση της FönixMed στο δίκτυο της Affidea αποτελεί σημαντικό ορόσημο για την ανάπτυξη της στρατηγικής της στον τομέα της εξωνοσοκομειακής περίθαλψης και ενισχύει τη θέση που κατέχει ως κορυφαίος Ευρωπαίος πάροχος υπηρεσιών διαγνωστικής απεικόνισης και εξωνοσοκομειακής φροντίδας, με το διεθνές δίκτυό της να απαρτίζεται σήμερα από 237 κέντρα και 7.700 επαγγελματίες σε ολόκληρη την Ευρώπη, 1.100 από τους οποίους δραστηριοποιούνται στην Ουγγαρία.

 

Μέσω της συγκεκριμένης εξαγοράς, η Affidea τηρεί τη δέσμευσή της να διευρύνει και να προσφέρει σε ακόμη περισσότερους ασθενείς πρόσβαση στις ιατρικές υπηρεσίες της, ενώ ταυτόχρονα ενδυναμώνει τον βασικό πυρήνα των υπηρεσιών της ως προς τις υψηλής ποιότητας και ακρίβειας διαγνωστικές απεικονίσεις. Οι υπηρεσίες της Affidea θεμελιώνονται ακλόνητα με πυλώνες την ιατρική αριστεία και τα αποδεδειγμένης αποτελεσματικότητας ιατρικά πρωτόκολλα που αποσκοπούν στη ριζική αναδιαμόρφωση σε ό,τι αφορά στη φροντίδα της υγείας στο μέλλον και στην παροχή εξαιρετικής εμπειρίας στους ασθενείς.

ΜΙΝΕΤΤΑ: Ξεπερνούν τα 25 εκατ. ευρώ οι αποζημιώσεις το 2017

Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική κατέβαλλε για μια ακόμη χρονιά το 2017, υψηλές αποζημιώσεις στους ασφαλισμένους της που ξεπέρασαν τα 25 εκατ. ευρώ.

 

Σημειώνεται ότι στις παραπάνω αποζημιώσεις, συμπεριλαμβάνεται και η περίπτωση των ζημιών στην περιοχή της Μάνδρας Αττικής, όπου η ΜΙΝΕΤΤΑ προχώρησε σε αποζημιώσεις για κατεστραμμένα οχήματα από πλημμύρα. Στα συγκεκριμένα ασφαλιστικά συμβόλαια δεν συμπεριλαμβανόταν κάλυψη Φυσικών Φαινόμενων, ωστόσο οι κάτοχοι των οχημάτων αποζημιώθηκαν μέσω της κάλυψης του επιδόματος ολοσχερούς καταστροφής, κάλυψη που συμπεριλαμβάνεται ακόμα και στο βασικό ασφαλιστήριο της ΜΙΝΕΤΤΑ.

 

Και το 2017, οι πελάτες της ΜΙΝΕΤΤΑ περιέβαλλαν με την εμπιστοσύνη τους την εταιρεία, η οποία εμφάνισε σημαντικό ποσοστό διατηρησιμότητας συμβολαίων, καθώς και σημαντική αύξηση της παραγωγής της με ποσοστό που ξεπέρασε το 15%.

 

Ανταποκρινόμενη έμπρακτα στην εμπιστοσύνη των πελατών της, η ΜΙΝΕΤΤΑ διατηρεί αναλλοίωτες τις αξίες της στον χρόνο, με βασική της αρχή τη σωστή εξυπηρέτηση και την άμεση και δίκαιη αποζημίωση των ασφαλισμένων της, καθώς και τη συνεχή υποστήριξη των συνεργατών της.

Allianz Ελλάδος: Πρώτη θέση στην Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών στις Γενικές Ασφαλίσεις και το 2017

Για 3η συνεχόμενη χρονιά, η Allianz Ελλάδος κατέκτησε την πρώτη θέση ανάμεσα στις μεγαλύτερες εταιρείες της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, πετυχαίνοντας τον υψηλότερο Δείκτη Καθαρών Υποστηρικτών (Net Promoter Score-NPS) στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων.

Ο Δείκτης NPS αποτελεί διεθνώς ένα από τα πιο αξιόπιστα και αναγνωρισμένα εργαλεία για τη μέτρηση της ικανοποίησης του πελάτη. Η Allianz Ελλάδος διεξάγει την έρευνα Net Promoter Score από το 2006, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Ομίλου Allianz και σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία ερευνών MRB Hellas. Μέσω ενός ειδικά διαμορφωμένου ερωτηματολογίου, η Allianz, εκτός από το να αξιολογεί την πρόθεση σύστασης της εταιρείας, που αποτελεί και τον βασικό κορμό των ερευνών NPS, επεκτείνεται και στην αξιολόγηση της εμπειρίας του πελάτη σε όλα τα στάδια εξυπηρέτησης αλλά και της επαφής με τα διαφορετικά «κανάλια» επικοινωνίας της μάρκας.

«Η πελατοκεντρικότητα αποτελεί τον πυρήνα της στρατηγικής της Allianz. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στον πελάτη μας άριστη εξυπηρέτηση, με υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, ικανές να ανταποκριθούν στις σύνθετες ανάγκες του. Η ανάδειξή μας, για 3η συνεχόμενη χρονιά ως Ηγέτη Πιστότητας στις Γενικές Ασφαλίσεις μας χαροποιεί ιδιαίτερα και μας προσφέρει νέα, ισχυρότερα κίνητρα ώστε να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο τις υπηρεσίες μας και να παραμείνουμε στην κορυφή!», δήλωσε η κ. Τζούλη Πανάγου, Διευθύντρια Market Management & Επικοινωνίας της Allianz Ελλάδος.

Ποια είναι τα πρόστιμα του ΚΟΚ για έναν οδηγό υπό την επήρεια αλκοόλ;

Σύμφωνα με το άρθρο 42 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (όπως ισχύει έως σήμερα) απαγορεύεται η οδήγηση κάθε οδικού οχήματος από οδηγό ο οποίος κατά την οδήγηση του οχήματος βρίσκεται υπό την επίδραση οινοπνεύματος τοξικών ουσιών ή φαρμάκων που σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσης ενδέχεται να επηρεάσουν την οδηγική του ικανότητα.

 

Σε περίπτωση που τα αρμόδια αστυνομικά και λιμενικά όργανα ασκήσουν έλεγχο για τη διαπίστωση ύπαρξης στον οργανισμό των οδηγών οινοπνεύματος, τοξικών ουσιών ή φαρμάκων, οι οδηγοί υποχρεούται να δέχονται τον έλεγχο. Όποιος οδηγός αρνηθεί να υποβληθεί σε έλεγχο διαπίστωσης οινοπνεύματος στο αίμα με κάθε μέθοδο (αιμοληψία-αλκοολόμετρού) τεκμαίρεται ότι η συγκέντρωση οινοπνεύματος στο αίμα του είναι άνω των 1,10 g/l σύμφωνα με την μέθοδο της αιμοληψίας και τιμωρείται με φυλάκιση 2 μηνών, χρηματικό πρόστιμο 1200 ευρώ και επιτόπου αφαίρεση διπλώματος για 180 ημέρες ( υποάρθρο 7γ’ άρθρο 42 ΚΟΚ).

 

Όποιος οδηγός αρνηθεί να υποβληθεί σε έλεγχο για την διαπίστωση ύπαρξης τοξικών ουσιών ή φαρμάκων στον οργανισμό τεκμαίρεται ότι βρίσκεται υπό την επίδραση ποσοστού τέτοιου που επηρεάζει την ικανότητα οδήγησης και τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον 2 μηνών, χρηματικό πρόστιμο τουλάχιστον 200 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος οδήγησης από 3 έως 6 μήνες (υποάρθρο 9 άρθρου 42 ΚΟΚ).
Σε περίπτωση θανατηφόρου τροχαίου ο έλεγχος για τη διαπίστωση ύπαρξης οινοπνεύματος στον οργανισμό γίνεται υποχρεωτικά με αιμοληψία από τα θανούντα πρόσωπα ως και τους ζώντες. Εάν παθολογικοί λόγοι του προσώπου δεν επιτρέπουν αιμοληψία με πιστοποιητικό από ένα δημόσιο νοσοκομείο τότε ο έλεγχος γίνεται για το οινόπνευμα με την μέθοδο του εκπνεόμενου αέρα με συσκευή αλκοολομέτρου και για τις τοξικές ουσίες/φάρμακα με την μέθοδο της λήψης ούρων ή άλλου πρόσφορου μέσου. Αντίστοιχες μέθοδοι εφαρμόζονται και στις περιπτώσεις τροχαίων ατυχημάτων με σωματικές βλάβες. Στα τροχαία ατυχήματα χωρίς σωματικές βλάβες ο έλεγχος για τη διαπίστωση οινοπνεύματος στον οργανισμό γίνεται με εκπνεόμενο αέρα/αλκοολόμετρού ενώ για την διαπίστωση τοξικών ουσιών /φαρμάκων γίνεται με την χρησιμοποίηση κατάλληλου επιστημονικού μέσου.

 

7. Όποιος οδηγεί όχημα υπό την επίδραση οινοπνεύματος τιμωρείται ως εξής:
α) Με διοικητικό πρόστιμο διακοσίων (200,00) ευρώ, εάν η συγκέντρωση οινοπνεύματος στο αίμα του κυμαίνεται από 0,50 g/l έως 0,80 g/l, μετρούμενη με τη μέθοδο της αιμοληψίας ή από 0,25 έως 0,40 χιλιοστά του γραμμαρίου ανά λίτρο εκπνεόμενου αέρα, όταν η μέτρηση γίνεται στον εκπνεόμενο αέρα με αντίστοιχη συσκευή αλκοολομέτρου.
β) Με διοικητικό πρόστιμο επτακοσίων (700,00) ευρώ και με αφαίρεση, επιτόπου, της άδειας ικανότητας οδηγού για ενενήντα (90) ημέρες, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία του άρθρου 103 του παρόντος Κώδικα, εάν η συγκέντρωση οινοπνεύματος στο αίμα του είναι άνω του 0,80 g/l και μέχρι 1,10 g/l, μετρούμενη με τη μέθοδο της αιμοληψίας ή άνω των 0,40 έως 0,60 χιλιοστών του γραμμαρίου ανά λίτρο εκπνεόμενου αέρα, όταν η μέτρηση γίνεται στον εκπνεόμενο αέρα με αντίστοιχη συσκευή αλκοολομέτρου. Στην περίπτωση αυτή η άδεια ικανότητας οδηγού επιστρέφεται μετά την παρέλευση του τριμήνου, μόνο με την προσκόμιση του αποδεικτικού καταβολής του διοικητικού προστίμου.
γ) Με φυλάκιση τουλάχιστον δύο (2) μηνών, διοικητικό πρόστιμο χιλίων διακοσίων (1.200,00) ευρώ και αφαίρεση, επιτόπου, της άδειας ικανότητας οδηγού για εκατόν ογδόντα (180) ημέρες, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία του άρθρου 103 του παρόντος Κώδικα, εάν η συγκέντρωση οινοπνεύματος στο αίμα του είναι άνω του 1,10 g/l, μετρούμενη με τη μέθοδο της αιμοληψίας, ή άνω των 0,60 χιλιοστών του γραμμαρίου ανά λίτρο εκπνεόμενου αέρα, όταν η μέτρηση γίνεται στον εκπνεόμενο αέρα με αντίστοιχη συσκευή αλκοολομέτρου. Στην περίπτωση αυτή η άδεια ικανότητας οδηγού επιστρέφεται μετά την παρέλευση του εξαμήνου, μόνο με την προσκόμιση αποδεικτικού καταβολής του διοικητικού προστίμου.
δ) Στις πιο πάνω περιπτώσεις α΄, β΄ και γ΄ το όχημα ακινητοποιείται υποχρεωτικά και φυλάσσεται, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 46 του παρόντος και των, κατά εξουσιοδότηση αυτού, εκδιδόμενων αποφάσεων. Ο έλεγχος και η βεβαίωση των παραβάσεων της παρούσας παραγράφου γίνεται από συνεργείο δύο τουλάχιστον αστυνομικών ή λιμενικών, εκ των οποίων ο ένας είναι Ανακριτικός υπάλληλος.

8. Εάν ο οδηγός οχήματος καταληφθεί να οδηγεί και πάλι υπό την επήρεια οινοπνεύματος εντός δύο (2) ετών από προηγούμενη παράβαση της απαγόρευσης οδήγησης υπό την επίδραση οινοπνεύματος και η συγκέντρωση οινοπνεύματος στο αίμα του, κατά τη νέα παράβαση, είναι άνω του 1,10 g/l, μετρούμενη με τη μέθοδο της αιμοληψίας ή άνω των 0,60 χιλιοστών του γραμμαρίου ανά λίτρο εμπνεόμενού αέρα, όταν η μέτρηση γίνεται στον εκπνεόμενο αέρα με αντίστοιχη συσκευή αλκοολομέτρου, επιβάλλεται για κάθε περαιτέρω παράβαση ποινή φυλάκισης τουλάχιστον έξι (6) μηνών και διοικητικό πρόστιμο δύο χιλιάδων (2.000,00) ευρώ, καθώς και επιτόπου αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδηγού για πέντε (5) χρόνια, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία του άρθρου 103 του παρόντος Κώδικα. Η αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδηγού, στην περίπτωση αυτή, αρχίζει κάθε φορά από τη λήξη του χρόνου της προηγούμενης αφαίρεσης. Στις περιπτώσεις αυτές, η άδεια ικανότητας οδηγού επιστρέφεται μετά την παρέλευση του συνολικού χρόνου αφαίρεσής της, μόνο με την προσκόμιση αποδεικτικού καταβολής των διοικητικών προστίμων. Η περίπτωση δ΄ της προηγούμενης παραγράφου εφαρμόζεται αναλόγως.

10. Στις περιπτώσεις των παραγράφων 7 εδάφιο γ΄ και 8 του άρθρου αυτού, η παράβαση τιμωρείται, παράλληλα και ανεξάρτητα από τις ποινικές και λοιπές κυρώσεις που προβλέπουν οι διατάξεις αυτές, και με την ποινή της αφαίρεσης των κρατικών πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας του οχήματος για χρονικό διάστημα από δέκα (10) ημέρες έως έξι (6) μήνες, η οποία επιβάλλεται από το δικαστήριο. Η κύρωση αυτή δεν ισχύει για τις περιπτώσεις των κατηγοριών οχημάτων του άρθρου 103 παράγραφος 4 στοιχεία α΄ και β΄ του παρόντος.

11. Οι διατάξεις των παραγράφων 1 έως και 6, εφαρμόζονται κατά αναλογία και στους κυβερνήτες ή χειριστές των μικρών σκαφών και των θαλάσσιων μέσων αναψυχής, η κίνηση και κυκλοφορία των οποίων καθορίζεται με τους Γενικούς Κανονισμούς Λιμένα, που εκδίδονται κατά εξουσιοδότηση του άρθρου 156 του K.Δ.N.Δ., καθώς και στους κυβερνήτες των πλοίων αναψυχής του ν. 2743/1999 (ΦEK 211/A΄), εφόσον αυτά δεν έχουν συγκροτημένο πλήρωμα. Στις περιπτώσεις αυτές, εφαρμόζονται κατά αναλογία και οι ποινικές διατάξεις της παραγράφου 7 και επιβάλλονται οι διοικητικές κυρώσεις του άρθρου 157 του K.Δ.N.Δ., με τη διαδικασία που ορίζεται σε αυτό.
Ενημερωθείτε αναλυτικά από τον προσωπικό σας διαμεσολαβητή.

 

nextdeal

Online έρευνα της Eurolife ERB για την αξία της τεχνολογίας στην ασφάλιση

Εάν σου περίσσευαν 50 ευρώ, πώς θα ήθελες να τα ξοδέψεις;
Πιστεύεις ότι η τεχνολογία μπορεί να αλλάξει τη σχέση σου με την ασφαλιστική σου εταιρεία;
Με ποιο τρόπο;
Για να αλλάξεις τα δεδομένα, να συμβάλλεις και εσύ στο ψηφιακό μέλλον της ασφάλισης αλλά και να διεκδικήσεις ένα iPad Mini 4, η Eurolife ERB σε καλεί να απαντήσεις, έως 12 Μαρτίου 2018, στη σύντομη έρευνα για την αξία της τεχνολογίας στην ασφάλιση. Γιατί η Eurolife ERB πιστεύει ότι η τεχνολογία, η καινοτομία και η ασφάλιση συγκλίνουν διαρκώς δημιουργώντας συναρπαστικές νέες υπηρεσίες για εσένα που νοιάζεσαι και φροντίζεις για το δικό σου μέλλον ή της οικογένειά σου.

 

Η έρευνα περιλαμβάνει τόσο γενικές ερωτήσεις για την έννοια της ασφάλισης, όσο και ερωτήσεις που αναδεικνύουν την αξία της τεχνολογίας στην ασφάλιση. Για εσένα αρκούν λίγα λεπτά για να πεις την άποψή σου. Για την Eurolife ERB όμως αυτά τα λίγα λεπτά είναι πολύτιμα και αποτελούν πηγή έμπνευσης και συστατικά στη διαδικασία διαμόρφωσης καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών που αγγίζουν την πραγματική διάσταση της ζωής αλλά και τις ουσιαστικές σου ανάγκες.

 

Η διαφορετική αυτή έρευνα εντάσσεται στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής και φιλοσοφίας του Ομίλου Eurolife ERB, που δίνει έμφαση στην καινοτομία με βασικό στόχο τον επαναπροσδιορισμό και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη, των εργαζομένων και τον συνεργατών του Ομίλου.

Η συγκεκριμένη δράση αποτελεί μέρος αντίστοιχων πρωτοβουλιών που υλοποιεί σταθερά η Eurolife ERB, όπως η χορηγία και συμμετοχή στον πρόσφατο διαγωνισμό καινοτομίας Crowdhackathon#insurance2, με βασικό αντικείμενο την ανάπτυξη εφαρμογών και την επιχειρησιακή καινοτομία στον τομέα της ασφάλισης.

Οδηγίες για την διαχείριση των ανασφάλιστων

Με ανησυχία εξακολουθεί η πολιτεία να αντιμετωπίζει τους ανασφάλιστους οδηγούς καθώς κατά πληροφορίες μαζί με την εκκίνηση εφαρμογής των διαδικασιών για τον εντοπισμό τους μεριμνά να εκδώσει και ΟΔΗΓΟ για τον καλύτερο χειρισμό της κατάστασης που θα δημιουργηθεί από την επιστολή μηνυμάτων.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η ΑΑΔΕ είναι έτοιμη να επιχειρήσει εκ νέου την διαδικασία «τσεκαρίσματος».

 

Το πότε είναι άγνωστο καθώς αυτό είναι και το σωστό διότι δεν έχει νόημα ο εντοπισμός με προειδοποίηση.

Κατά τις διάσπαρτες πληροφορίες ο μηχανισμός έχει τεθεί σε ετοιμότητα, τα μηχανογραφικά έχουν συνδεθεί και απομένει να αποδειχθεί ότι πλέον όλα ρυθμίστηκαν και θα δοθεί οριστική λύση στο μεγάλο πρόβλημα της κυκλοφορίας των ανασφάλιστων.

Στις πληροφορίες –φήμες περί επανεκκίνησης της διαδικασίας, περιέχεται και η λεπτομέρεια έκδοσης ειδικού εγχειριδίου, οδηγού, «βημάτων», και γενικά ενός «πιλότου» που θα καθοδηγεί τους πολίτες –ανασφάλιστους- για το πώς θα αντιμετωπίσουν την διαδικασία και την τακτοποίησή τους.

 

Πιθανόν ο «οδηγός» να περιλαμβάνει και στοιχεία για τις περιπτώσεις «νέων λαθών» για τα οποία ενδεχομένως να προκύψουν. Αυτό είναι ένα πολύ λεπτό σημείο καθώς τα «λάθη» ήταν και η αφορμή να σταματήσει, σχεδόν μόλις ξεκίνησε, το περυσινό καλοκαίρι η προσπάθεια να λυθεί το θέμα των ανασφάλιστων. Και αυτή τη φορά η ανησυχία για τυχόν προβλήματα είναι υπαρκτή, όμως οφείλει η πολιτεία να αντιμετωπίσει τα προβλήματα και όχι να ανακόψει εκ νέου την εφαρμογή του νόμου.

Πάντως, η ασφαλιστική αγορά αναμένει πλέον να εξαλειφθούν οι ανασφάλιστοι και να πάψει να υπάρχει αυτή η βλαπτική εκκρεμότητα με τις σοβαρές συνέπειες.

Ευρωπαϊκό Συμβούλιο: Τελική απόφαση – Την 1η Οκτωβρίου η IDD

Χρονικό περιθώριο να προετοιμαστούν για τη μεταφορά της οδηγίας IDD στις εθνικές έννομες τάξεις τους θα έχουν τα κράτη μέλη της ΕΕ, καθώς το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο έδωσε την τελική έγκριση για την καθυστέρηση της έναρξης ισχύος της οδηγίας.

 

Σύμφωνα με την απόφαση του ευρωπαϊκού οργάνου – και όπως είχε αναφέρει σε προηγούμενο άρθρο του το Insurancedaily.gr – μέχρι την 1η Ιουλίου η οδηγία θα πρέπει να έχει ενσωματωθεί στην ελληνική νομοθεσία και τον Οκτώβριο θα εφαρμοστεί το νέο πλαίσιο. Θυμίζουμε ότι η οδηγία αφορά τη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων και η αναβολή της είχε προταθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Εν συνεχεία συμφώνησε στην καθυστέρηση της το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και αναμενόταν η απόφαση του Συμβουλίου.

 

της Βικυς Γερασίμου

 

Π. Κούβαλης: Σε 5 άξονες το νέο μοντέλο ασφάλισης αυτοκινήτου

της Ελενας Ερμείδου

Αλλαγή κουλτούρας και προσέγγιση νέου επιχειρηματικού μοντέλου, θέτοντας τον πελάτη στο κέντρο του ενδιαφέροντος, καινοτομία μέσω τεχνολογίας στα προϊόντα, στην τιμολόγηση και στις αποζημιώσεις, εκτεταμένη χρήση δεδομένων είναι οι βασικότεροι παράγοντες για την αντιμετώπιση των προκλήσεων στην ασφάλιση αυτοκινήτου, σύμφωνα με τον κον Παναγιώτη Κούβαλη Μέλος Επιτροπής Αυτοκινήτων ΕΑΕΕ και Διευθυντή στην AnytimeOnline, στην Interamerican.

 

Η τεχνολογία και οι εξελίξεις

Η τηλεματική, η οικονομία του διαμοιρασμού, και τα αυτοκινούμενα οχήματα αλλάζουν καθοριστικά το μοντέλο ασφάλισης αυτοκινήτου δημιουργώντας πολλές ευκαιρίες και προκλήσεις.

Η χρήση της τηλεματικής στην ασφάλιση αυτοκινήτου βασίζεται στα υπάρχοντα κριτήρια και σε πρόσθετες δυναμικές παραμέτρους αξιολόγησης του κινδύνου. Επιδρά στο Loss Ratio, βελτιώνει την υπηρεσία προς τον πελάτη με δίκαιη, μεταξύ άλλων τιμολόγηση, αυξάνει την διατηρησιμότητα των συμβολαίων και βελτιώνει της συνθήκες για πιο ασφαλής οδήγηση. Ηδη, οι πρώτες αλλαγές στα ασφαλιστικά προϊόντα που κατά κύριο λόγο οφείλονται στην τεχνολογία και αυτές είναι:

– Όσο λιγότεροο δηγείς τόσο λιγότερο πληρώνεις”με άλλα λόγια η τιμή αγοράς εξαρτάται από τα χιλιόμετρα και/ή τον χρόνο.

-“Όσο καλύτερα οδηγείς τόσο λιγότερο πληρώνεις”, δηλαδή αξιολογείται η οδική συμπεριφορά σύμφωνα με τον χρόνο και την διανυθείσα απόσταση.

 

 

Οι αλλαγές συνεχίζονται…. Uber καιTaxibeat

Το σκηνικό των αλλαγών ωστόσο δεν περιορίζεται εδώ, η είσοδος της νέας τεχνολογίας μεταφέρει το ενδιαφέρον της ασφαλιστικής αγοράς και προς άλλους τομείς. Uber καιTaxibeat στην Ελλάδα αλλάζουν την εικόνα της μετακίνησης ενώ, αναμένεται η εισαγωγή διαφόρων μοντέλων είτε carsharing (car2go,Carky) είτε car pooling. Προκύπτουν έτσι, νέοι τρόποι ζήτησης ασφαλιστικών προϊόντων, όπως είναι η ασφάλιση on demand, οι ασφαλίσεις B2B, B2C, ενώ μειώνεται η χρήση ιδιωτικών οχημάτων.

 

Τα αυτόνομα οχήματα που είναι και το τελευταίο στάδιο των εξελίξεων θα αυξήσουν την κινητικότητα, θα βελτιώσουν την ασφάλεια στους δρόμους, θα μειώσουν τα οδικά ατυχήματα και θα βελτιώσουν την κίνηση στους δρόμους.

Αλλάζει, ωστόσο το μοντέλο των ασφαλιστικών κινδύνων καθώς εισέρχονται στην αγορά νέα μέλη με νέες ευθύνες. Οι ευθύνες μετατοπίζονται ενώ τίθενται ερωτήματα για τo πλαίσιο της αστικής ευθύνης προϊόντος, το cyber risk καθώς η αυξημένη διασυνδεσιμότητα θα απειλήσει την ασφάλεια