Τι αλλάζει στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση με τη χρήση Cloud

του Γεώργιου Στάθη, Διευθυντή Πληροφορικής της MEGA BROKERS S.A.

To Cloud Computing κερδίζει μερίδιο αγοράς και κάνει την εμφάνιση του και στην ασφαλιστική αγορά. Η τεχνολογία αυτή επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αποθηκεύουν τα πολύτιμα δεδομένα τους σε έναν ηλεκτρονικό σύννεφο και ανά πάσα ώρα και στιγμή να μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση εξ αποστάσεως. Η τεχνολογία cloud μαζί με τα Smartphones, έχει γίνει η καθοριστική τεχνολογία της ψηφιακής εποχής. Δεν είναι τυχαίο ότι μεγάλες εταιρίες πληροφορικής πρωτοπορούν στην παροχή υπηρεσιών cloud computing σε όλο τον κόσμο, ενώ οι ηγέτιδες ασφαλιστικές επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να το εντάσσουν στις λειτουργίες τους με αφορμή την προσπάθεια ψηφιοποίησης που γίνεται στον κλάδο.

Ο αντίκτυπος των υπηρεσιών στο σύννεφο γίνεται αισθητός και στο χώρο της διαμεσολάβησης. Τέσσερις από τους πέντε μεγαλύτερους ασφαλιστικούς πράκτορες/μεσίτες παγκοσμίως χρησιμοποιούν τεχνολογία cloud και από έρευνα που πραγματοποιήθηκε διαπιστώθηκε ότι όσοι υιοθετούν το cloud computing γνώρισαν τις ακόλουθες βελτιώσεις στις επιχειρησιακές τους λειτουργίες:

Βελτίωση της ποιότητας των δεδομένων και της διαχείρισης κατά 86%
Μείωση των λειτουργικών εξόδων στους τομείς πωλήσεων, υπηρεσιών και εμπορίας κατά 64%
Μείωση κατά 43% των δαπανών πληροφορικής
Αύξηση της παραγωγικότητας κατά 33%
Αύξηση της διατήρησης των πελατών κατά 28%
Η νέα εποχή της διαμεσολάβησης χαρακτηρίζεται από σκληρό ανταγωνισμό και ανάγκη για ποιοτική και γρήγορη εξυπηρέτηση. Πιο συγκεκριμένα οι ασφαλιστές του μέλλοντος για να μπορέσουν να επιβιώσουν και να επιτύχουν χρειάζονται:

Βελτιωμένη ταχύτητα με την οποία παραδίδουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες στους πελάτες τους.
Εργαλεία που να τους βοηθούν να διαχειρίζονται αποτελεσματικότερα το χαρτοφυλάκιο τους ή τα χαρτοφυλάκια του δικτύου συνεργατών τους.
Εργαλεία ευκολότερης παρακολούθησης λογιστικών ζητημάτων που θα τους γλιτώνουν χρόνο.
Καινοτομία στη προώθηση πολυπλοκότερων προϊόντων στους καταναλωτές. Για παράδειγμα, ένα προϊόν ταξιδιωτικής ασφάλισης θα μπορούσε να ενσωματωθεί σε μια ιστοσελίδα που ασχολείται με ταξίδια.
Όμως εκτός από τα πλεονεκτήματα της βελτιωμένης εμπειρίας των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, το cloud computing προσφέρει κάτι που χρειάζεται κάθε σύγχρονη επιχείρηση – ένα σχέδιο επιχειρησιακής συνέχειας.

Το σχέδιο επιχειρησιακής συνέχειας διευκρινίζει πώς μια επιχείρηση θα ανταποκριθεί σε ένα περιστατικό, που απειλεί να βλάψει τα δεδομένα της.

Σε μια περίπτωση ζημιάς σε εταιρικά συστήματα, το σημαντικό είναι πόσο γρήγορα θα μπορέσει ο οργανισμός να επανέλθει σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας και με το μικρότερο κόστος.

Αντί να χρειαστεί να αγοράσετε ακριβό εξοπλισμό για να παράγετε μια δευτερεύουσα θέση αποθήκευσης για τα δεδομένα σας ή για να εκτελέσετε επαχθείς διαδικασίες δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας, μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι τα δεδομένα φυλάσσονται με ασφάλεια στο νέφος.

Οι χρήστες που πραγματοποιούν συναλλαγές σε υπηρεσίες cloud συνεχώς αυξάνονται. Έτσι οι ασφαλιστικοί μεσίτες προκειμένου να εκπληρώσουν το ρόλο τους ως αξιόπιστοι σύμβουλοι, θα πρέπει να παρέχουν τις πληροφορίες που χρειάζονται οι πελάτες τους οπουδήποτε και οποτεδήποτε, διαφορετικά θα παραμείνουν στη σκιά εκείνων που είναι πιο ικανοί να εκμεταλλευτούν τις αναδυόμενες τεχνολογίες.

Η Mega Brokers SA πρωτοπορεί και έχει υιοθετήσει υπηρεσίες cloud από το 2012 για την πρόσβαση στα email μέχρι την παροχή πλατφόρμας στους ασφαλιστικούς συνεργάτες της για την On Line έκδοση συμβολαίων.

Για να μάθετε περισσότερα για εμάς και τη φιλοσοφία μας, αλλά και για να ενημερωθείτε για τα εργαλεία και τις υπηρεσίες που απολαμβάνουν οι συνεργάτες μας επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας στο www.megabroker.gr ή επικοινωνήστε απευθείας μαζί μας στο info@megabroker.gr