Ως πρωταγωνίστρια η Generali, δεν δέχεται δεύτερης κατηγορίας προσφορά υπηρεσιών!
Είναι αρκετά χρόνια που παρατηρούμε ότι η Generali ανήκει στους λίγους εκείνους «παίκτες» που δείχνουν ότι είναι ξεχωριστοί ηγέτες!
Είχα την τύχη να διαπιστώσω με τα μάτια μου ότι η Generali ήθελε πάντα το καλύτερο για τους πελάτες και συνεργάτες της, στα προϊόντα της, στις εκδηλώσεις της, στα ταξίδια της, στις σχέσεις με το προσωπικό και τους τρίτους, στην οργάνωσή της, στον τρόπο διοίκησης, στον ήλιο και στην καταιγίδα, στην εκπαίδευση, στα τηλεφωνικά κέντρα, στα Δελτία Τύπου, στα ημερολόγιά της, στις προσκλήσεις συνεδρίων της, στις διαφημίσεις, στα κινηματογραφικά, στα videos, στις συνεντεύξεις τύπου, στις τριβές της δουλειάς που τις μετέτρεπε σε λάμψη, στην έμπνευση για δημιουργία, στην απόρριψη αυτών που δεν ταιριάζουν στις προδιαγραφές της, στην αποδοχή διαφορετικότητας και καινοτομίας, στον μη συμβιβασμό με τη μάζα, στην μεταδοτική αυτοπεποίθηση των στελεχών της, στην ανάληψη ευθυνών, στην ευγένεια προς συναδέλφους, στην αποδοχή των μη χαρισματικών του κόσμου μας…
Είναι ένα μελίσσι δημιουργίας αφιερωμένο φανατικά στην ασφαλιστική εργασία και εξυπηρέτηση του πελάτη.
Υπάρχει ένα Γαλλικό ρητό που λέει ότι «Ο απών έχει πάντα λάθος» και η Generali δεν είναι ποτέ απούσα στο κάλεσμα πελατών και συνεργατών, να δείξει και να υποστηρίξει ότι στην προσφορά υπηρεσιών είναι πρωταγωνίστρια και με εισιτήριο πρώτης θέσεως για πελάτες και συνεργάτες!
Μερικά παραδείγματα: Τα υπέροχα ημερολόγιά της σε εξαίρετο σχήμα, καλλίγραμμα, ποιοτικά, με άριστη εμφάνιση και περιεχόμενο, διδακτικά, με μηνύματα, εύχρηστα, εξυπηρετικά, χρήσιμα και με ακριβό χαρτί και τύπωμα που δείχνουν ότι σέβονται αυτόν που θα τα χρησιμοποιήσει στο γραφείο ή τη τσάντα του, σίγουρα με ΠΡΩΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ σε σχέση με όλα τα άλλα!
Άλλο παράδειγμα η «ιεροτελεστία» προσέγγισης των ταξιδιών κινήτρων της εταιρίας πριν την αναγγελλία του προορισμού, στις εφευρετικές υπενθυμίσεις με δωράκια έκπληξη σχετικά με τον γεωγραφικό τόπο ή τα χαρακτηριστικά του τόπου π.χ. καφές Costa Rica ή μουσικές του Περού ή σε πολυτελή σακουλάκια με άμμο στο Dubai ή τώρα με τον Ντόναλντ Ντακ σε καλαίσθητο σακουλάκι με υπενθύμιση για πιάσιμο στόχων ταξιδιού για την Disney στη Φλόριντα το 2018, όλα προσεγμένα, άξια και αυτά ΠΡΩΤΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟΥ από την πρωταγωνίστρια Generali!
Και άλλο παράδειγμα στην εορταστική κοπή πίτας όπου η πρωταγωνιστική συμπεριφορά αρχίζει με την πρόσκληση σε ακριβό, επιμελημένο χαρτί – χαρτόνι και την διανομή βασιλόπιτας σε λαχταριστό κόκκινο βελούδινο σακουλάκι με ωραίο κορδελάκι και ρόδι – γούρι χρονιάς! Υποψήφια επικοινωνιακή κίνηση και αυτή για ΠΡΩΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ άξιο πρωταγωνιστή!
Τι να πούμε και για το περιεχόμενο εκδηλώσεων, για το Facebook, για το ιντερνετικό site, για τις εγκυκλίους, για τα videos, με τα τόσα συναισθήματα, για τις σωστά δομημένες πληροφορίες και νέα προς τους τρίτους πελάτες και προσωπικό της. Δεν είναι εκεί για να πληροφορούν αλλά για να πωλούν χρήσιμες υπηρεσίες σε άλλους που βάζουν τα λεφτά τους για μια καλύτερη ζωή σε ώρες κρίσιμες για ανακούφιση στον πόνο, για καλύτερα όνειρα.
Σιγά – σιγά την ανακαλύπτουν πιο πολλοί συνάνθρωποί μας στα 130 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα. Κάπου 280.000 είναι οι πελάτες της σε τομείς υγείας, κατοικίας, αυτοκινήτου, επιχειρήσεων που τους εξυπηρετούν οι άνθρωποι των πωλήσεων και 255 υπάλληλοι που κατάλαβαν καλά ότι είναι εκεί για να τους προσφέρουν πρώτης ποιότητας υπηρεσίες, επειδή ο κάθε πελάτης είναι ο πρωταγωνιστής της ύπαρξής τους στη Generali.
nextdeal
ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ* ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΗΣ Generali