Η Θραύση Κρυστάλλων είναι απαραίτητη παροχή σε κάθε συμβόλαιο αυτοκινήτου. Ενημερωθείτε!

Διάφορες είναι οι εξωτερικές αιτίες που μπορούν να προκαλέσουν ρωγμές, χτυπήματα ή και ολοκληρωτική καταστροφή ενός παρ-μπριζ αυτοκινήτου όπως πέτρες, πτώσεις δέντρων, στύλων, αιωρούμενων αντικειμένων, πτηνών, ακραία καιρικά φαινόμενα, απόπειρα κλοπής, πρόσκρουση, σύγκρουση κ.α. Σε κάθε περίπτωση ζημιάς η ορατότητα και η οδική ασφάλεια οδηγού και επιβαινόντων επηρεάζονται σημαντικά.

 

 

Η παροχή Θραύση Κρυστάλλων παρέχεται προαιρετικά μέσα στα συμβόλαια οχημάτων όλων των εταιρειών και καλύπτει ζημιές από οποιαδήποτε αιτία. Αποζημιώνει ζημιές κρυστάλλων εμπρόσθιου και οπίσθιου παρ-μπριζ και πλαϊνών παραθύρων του οχήματος έως του ανώτατου ποσού κάλυψης που αναγράφεται στον πίνακα παροχών του εκάστοτε συμβολαίου. Το κόστος της κάλυψης είναι ελάχιστο π.χ. 7, 10, 12 ευρώ κ.α. το εξάμηνο ανάλογα το συμβόλαιο και την εταιρεία. Σε ορισμένες περιπτώσεις συμβολαίων ή ακόμα και κατόπιν ειδικής συνεννόησης με την εταιρεία καλύπτονται με προϋποθέσεις και οι ζημιές σε κρυστάλλινες ηλιοροφές.

 

 

Όλες οι εταιρείες διατηρούν συνεργασίες με τις εξειδικευμένες εταιρείες επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων όπως GLASSDRIVE, CARGLASS, ΦΙΛΗΣGLASS και GLASSFIT. Συνήθως όταν ένας ασφαλισμένος επιλέγει να επιδιορθώσει την ζημιά σε ένα δικό του συνεργείο τότε στο τελικό κόστος θα πληρώσει μια συμμετοχή π.χ. 50, 60, 100, 150, 200, 250 ευρώ κ.α. ανάλογα το συμβόλαιο και την εταιρεία του. Σε περίπτωση όμως που επιλέξει την συνεργαζόμενη με την ασφαλιστική του εταιρεία, εταιρεία επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων, τότε θα επιδιορθώσει την ζημιά του χωρίς κανένα επιπλέον κόστος.

Ασφάλιση υγείας από την Generali πιο πλήρης και ευέλικτη από ποτέ!

Σε αναβαθμίσεις των ασφαλιστικών της λύσεων προχωρά η Generali, εφαρμόζοντας τη φιλοσοφία της, ότι η υγεία των ασφαλισμένων θα πρέπει να προσεγγίζεται ολιστικά. Μέσα από ευέλικτες λύσεις, που ακολουθούν τις εξελίξεις τις ιατρικής αλλά και τις ανάγκες των καταναλωτών, η Generali κάνει τη διαφορά, παρέχοντας ακόμη μεγαλύτερη πρόσβαση σε εξειδικευμένες υπηρεσίες υγείας και εισάγοντας στοιχεία ανταποδοτικότητας στα προϊόντα της.

 

Η νέα προσέγγιση αφορά τόσο στο εξωνοσοκομειακό πρόγραμμα Health Keeper όσο και στις ήδη επιτυχημένες νοσοκομειακές λύσεις υγείας Medical Safety και Medical Family, οι οποίες ενσωματώνουν παροχές υψηλής ποιότητας, που δεν περιορίζονται στα έξοδα μιας νοσηλείας.

«Όπως έχει αποδείξει η Generali στο χώρο της υγείας δεν ακολουθεί, αλλά χαράσσει νέους δρόμους. Είμαστε περήφανοι, ως εταιρεία, που βάσει των δικών μας προτάσεων και ιδεών στην υγεία, ευνοείται η άμιλλα και ο υγιής ανταγωνισμός και όλο αυτό το αποτέλεσμα η αγορά το επιστρέφει στους ασφαλισμένους της, οι οποίοι επωφελούνται αναβαθμισμένων ποιοτικά προϊόντων και υπηρεσιών. Η νέα μας προσέγγιση αφορά στους ασφαλισμένους και είναι μόνο η αρχή, καθώς ο μόνος μας στόχος είναι να ανταποδώσουμε την εμπιστοσύνη και τη σταθερή τους προτίμηση στην Generali, με το να είμαστε παρόντες στις καθημερινές τους ανάγκες και τον τρόπο ζωής τους. Θα υπάρχει συναρπαστική συνέχεια…», υπογραμμίζει η κα Ελένη Μάνου, Τεχνική Διευθύντρια Ατομικών Ασφαλίσεων Ζωής.

 

Νοσοκομειακή Ασφάλιση

Νέες υπηρεσίες που απαντούν στις σύγχρονες ανάγκες υγείας

Το νοσοκομειακό πρόγραμμα Medical Safety, αποτελεί ένα αποτελεσματικό σύστημα υγείας που προστατεύσει τον ασφαλισμένο από κάθε ενδεχόμενο, αφού συνδυάζει την πρόληψη με τη νοσοκομειακή και την τριτοβάθμια περίθαλψη. Παράλληλα, περιλαμβάνει σημαντικά προνόμια και διευκολύνσεις, δίνοντας τη δυνατότητα στον ασφαλισμένο να καθορίζει ο ίδιος τις παραμέτρους της ασφάλισής του, χωρίς να θυσιάζει την ποιότητα και το εύρος της κάλυψης του. Αντίστοιχα, μέσω των οικογενειακών προγραμμάτων Family, η Generali, σεβόμενη τον οικογενειακό προϋπολογισμό, παρέχει υπερπλήρης νοσοκομειακή κάλυψη για όλα τα μέλη της – ζευγάρια και παιδιά- με τους ίδιους όρους. Μετά την πολύ επιτυχημένη πορεία των παραπάνω νοσοκομειακών προγραμμάτων, η Generali έρχεται ακόμη πιο κοντά στις απαιτήσεις των πελατών της με νέες προτάσεις και παροχές.

 

Ανταποκρινόμενη στο αίτημα των καταναλωτών για την κάλυψη εξειδικευμένων αναγκών, που έχουν συγκριτικά υψηλό κόστος και δεν περιλαμβάνονται στα παραδοσιακά νοσοκομειακά προγράμματα υγείας της ασφαλιστικής αγοράς, η Generali καινοτομεί εισάγοντας καλύψεις όπως: φαρμακευτικές και οδοντιατρικές δαπάνες, γυαλιά όρασης, εξωνοσοκομειακές παροχές και ιατρικές πράξεις, διαγνωστικές εξετάσεις ακόμη και αισθητικές επεμβάσεις.

 

Ο ασφαλισμένος, επιλέγοντας τις παραπάνω προαιρετικές καλύψεις θα έχει τη δυνατότητα να επωφελείται, μέσω της ασφάλισής του, απολαμβάνοντας μια σειρά παροχών, που δεν σχετίζονται μόνο με τη νοσηλεία του. Η ασφάλισή του μετατρέπεται σε μια ολιστική προσέγγιση θωράκισης της υγείας, η οποία θα μπορεί να προσαρμόζεται στις εκάστοτε ανάγκες του. Ο ίδιος θα μπορεί παράλληλα να απολαμβάνει σημαντικά ανταποδοτικά οφέλη, όπως μείωση έως και 50% της ετήσιας συμμετοχής του στα έξοδα και συμπληρωματική κάλυψη των επειγόντων περιστατικών με ακόμη μεγαλύτερο κεφάλαιο. Επίσης, η Generali προχωρά και στην κάλυψη εξετάσεων μοριακής βιολογίας, χωρίς οικονομικούς περιορισμούς, καινοτομώντας έτσι, σε σύγκριση με το σύνολο της αγοράς.

 

Περισσότερα με χαμηλότερο κόστος

Με στόχο να κάνει την ασφάλιση ακόμη πιο φιλική και προσβάσιμη για τους καταναλωτές, η εταιρεία παρέχει ξεχωριστά προνόμια και καλύψεις, με σημαντικό οικονομικό όφελος.

Χαρακτηριστική είναι η ετήσια ισχύς της συμμετοχής που καταβάλει ο ασφαλισμένος, μία μόνο φορά, ανεξάρτητα με το πόσες φορές θα επιλέξει να κάνει χρήση της νοσοκομειακής του κάλυψης.

 

Ακολουθώντας τις επιταγές της σύγχρονης ιατρικής, εμπλουτίζονται συνεχώς και οι εξετάσεις των δωρεάν ckeck up, ώστε ο ασφαλισμένος να νιώθει πιο σίγουρος και προστατευμένος από ποτέ. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Generali έχει εισάγει από πολύ νωρίς την πρόληψη σε όλα της προγράμματα υγείας, παρέχοντας το πιο πλήρες πακέτο προληπτικών ελέγχων στην αγορά. Πλέον, οι ασφαλισμένοι θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν, εκτός από τους δωρεάν ελέγχους και επιπρόσθετες, εξειδικευμένες προληπτικές εξετάσεις, σε ιδιαίτερα προνομιακό κόστος.

Σημαντικές αναβαθμίσεις έγιναν και σε επίπεδο νοσηλείας στο εξωτερικό, αφού η Generali προσφέρει παγκόσμια κάλυψη αλλά και συντονισμό νοσηλείας, χωρίς περιορισμούς, αυξάνοντας το ποσοστό κάλυψης στις περιπτώσεις νοσηλείας στις ΗΠΑ και στον Καναδά, στο 95%.

«Σημείο εστίασης της πολιτικής μας είναι ο ασφαλισμένος! Συνδυάσαμε την τεχνογνωσία μας στον κλάδο Ζωής, επικυρώσαμε τη βιωσιμότητα των λύσεων και αξιολογήσαμε την εμπορική τους επιτυχία με τη βοήθεια των συνεργατών μας, που μας μεταφέρουν τον παλμό της αγοράς. Βάλαμε ένα στοίχημα, να παρέχουμε, για ακόμη μία φορά, τα πιο πλήρη και καινοτόμα προϊόντα και το πετύχαμε», τονίζει ο κ. Παναγιώτης Βασιλόπουλος, Chief Technical Manager της Generali.

 

Ευελιξία, προσβασιμότητα, οικονομία

Χάρη στον έξυπνο σχεδιασμό των προγραμμάτων και τις στρατηγικές συνεργασίες με κορυφαία νοσοκομεία και παρόχους υγείας, η Generali δημιούργησε προσωποποιημένες λύσεις ασφάλισης με σημαντικές διευκολύνσεις για τους καταναλωτές.

Συγκεκριμένα, ο ασφαλισμένος έχει τη δυνατότητα να επιλέξει, χωρίς περιορισμό, τα νοσοκομεία στα οποία θα μπορεί να κάνει χρήση του προγράμματός του Medical Safety, προσαρμόζοντας αντίστοιχα το κόστος του ασφαλιστηρίου του. Έτσι, έχει πρόσβαση στις πιο σύγχρονες δομές υγείας, ελέγχοντας ταυτόχρονα τον ετήσιο του προϋπολογισμό. Ο κάτοχος του Medical Safety θα έχει δικαίωμα να μετατρέπει το νοσοκομειακό του πρόγραμμά από ανοιχτού δικτύου (πρόσβαση σε όποιο νοσοκομείο επιθυμεί) σε κλειστού τύπου (επιλογή συγκεκριμένων νοσοκομείων από το δίκτυο της εταιρείας), όποια στιγμή το επιθυμεί.

Κι επειδή, εκτός από τις σοβαρές περιπτώσεις που χρήζουν νοσηλείας, εξίσου σημαντικές είναι και οι καθημερινές ανάγκες υγείας, η Generali δίνει τη δυνατότητα στον κάτοχο νοσοκομειακής ασφάλισης να εντάξει και εξωνοσοκομειακές καλύψεις στο πρόγραμμά του, με ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κόστος. Έτσι η ασφαλιστική του σχέση με την Generali, γίνεται ένα σημείο αναφοράς, που τον ακολουθεί σε κάθε του βήμα, παρέχοντας ολοκληρωμένη προστασία και σιγουριά ό,τι κι αν συμβεί!

 

Επιβράβευση πελατών

Εκτός από τις παραπάνω βελτιστοποιήσεις, η Generali κάνει πράξη την πελατοκεντρική της φιλοσοφία, εφαρμόζοντας ένα νέο σύστημα επιβράβευσης των πελατών, οι οποίοι διατηρούν μακροχρόνια σχέση με την εταιρεία και πολλαπλά ασφαλιστήρια, παρέχοντάς τους έκπτωση στο ετήσιο ασφάλιστρο. Με αυτόν τον τρόπο η ασφάλιση γίνεται ακόμη πιο συμφέρουσα για τους καταναλωτές, ενώ και ο συνεργάτης ασφαλιστικός διαμεσολαβητής έχει ακόμη ένα σημαντικό εργαλείο για την αύξηση του χαρτοφυλακίου του.

 

Εξωνοσoκομειακή ασφάλιση

Σημαντικές βελτιστοποιήσεις έγιναν και στον τομέα της εξωνοσοκομειακής ασφάλισης υγείας, αφού, το Health Keeper, η πιο ολοκληρωμένη πρόταση στην κατηγορία του, γίνεται ακόμη πιο προσιτό. Eκτός από τους ενδελεχείς προληπτικούς ελέγχους, τις απεριόριστες ιατρικές επισκέψεις, τις φυσικοθεραπείες αλλά και τις υπηρεσίες που εστιάζουν στην καλή ψυχική υγεία και το ευ ζην, η Generali καινοτομεί ακόμη μία φορά, παρέχοντας και οδοντιατρική κάλυψη στις βασικές του παροχές. Το πρόγραμμα προσφέρεται σε ακόμη πιο ανταγωνιστικό κόστος, κάνοντας την αποτελεσματική θωράκιση της υγείας προσβάσιμη σε όλους.

«Ακούσαμε τους πελάτες μας, τολμήσαμε ακόμη περισσότερες βελτιώσεις και πιστεύουμε ότι τηρήσαμε την υπόσχεσή μας, να παρέχουμε τις πιο συμφέρουσες και ολοκληρωμένες προτάσεις της αγοράς. Οι παραπάνω αναβαθμίσεις ικανοποιούν τις ανάγκες και τις προσδοκίες των ασφαλισμένων μας, αλλά αποτελούν ένα σημαντικό κίνητρο και για νέους, που αναζητούν πραγματικά καινοτόμες λύσεις υγείας», σημειώνει ο κ. Πάνος Δημητρίου, Διευθύνων Σύμβουλος & Γενικός Διευθυντής της Generali Hellas.

 

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΛΕΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ*

 

nextdeal

Διευρύνει τους τρόπους ηλεκτρονικής πληρωμής ασφαλίστρων η Ευρωπαϊκή Πίστη

Στο πλαίσιο της συνεχούς βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους της, η Ευρωπαϊκή Πίστη ανακοινώνει τη δημιουργία της νέας υπηρεσίας ενεργοποίησης πάγιας εντολής πληρωμής ασφαλίστρων.

 

Μέσω της νέας αυτής υπηρεσίας, οι ασφαλισμένοι της εταιρείας έχουν τη δυνατότητα να ενεργοποιούν ηλεκτρονικά την αυτόματη εξόφληση των ασφαλίστρων τους, ενώ παράλληλα να επωφελούνται με έκπτωση 5% ή 10% στα ασφάλιστρά τους.

Έτσι, με την υπηρεσία ενεργοποίησης πάγιας εντολής πληρωμής ασφαλίστρων, η Ευρωπαϊκή Πίστη διευρύνει περαιτέρω τις παρεχόμενες υπηρεσίες της ηλεκτρονικής πλατφόρμας εξόφλησης ασφαλίστρων OnlinePay.

 

Η πλατφόρμα OnlinePay παρέχει τη δυνατότητα εξόφλησης συμβολαίου όλο το 24ωρο με τη χρήση οποιασδήποτε χρεωστικής, πιστωτικής ή προπληρωμένης κάρτας Visa και MasterCard, ή με χρέωση του τραπεζικού λογαριασμού σε πραγματικό χρόνο, χωρίς καμία επιβάρυνση, εύκολα, γρήγορα και σε ασφαλές περιβάλλον.

 

Επιπρόσθετα, με τη χρήση πιστωτικής κάρτας η εξόφληση μπορεί να πραγματοποιηθεί έως και σε 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις.

Όλες οι υπηρεσίες είναι διαθέσιμες στο www.europaikipisti.gr, στην ενότητα My Services.

Online έρευνα της Eurolife ERB για την αξία της τεχνολογίας στην ασφάλιση

Εάν σου περίσσευαν 50 ευρώ, πώς θα ήθελες να τα ξοδέψεις;
Πιστεύεις ότι η τεχνολογία μπορεί να αλλάξει τη σχέση σου με την ασφαλιστική σου εταιρεία;
Με ποιο τρόπο;
Για να αλλάξεις τα δεδομένα, να συμβάλλεις και εσύ στο ψηφιακό μέλλον της ασφάλισης αλλά και να διεκδικήσεις ένα iPad Mini 4, η Eurolife ERB σε καλεί να απαντήσεις, έως 12 Μαρτίου 2018, στη σύντομη έρευνα για την αξία της τεχνολογίας στην ασφάλιση. Γιατί η Eurolife ERB πιστεύει ότι η τεχνολογία, η καινοτομία και η ασφάλιση συγκλίνουν διαρκώς δημιουργώντας συναρπαστικές νέες υπηρεσίες για εσένα που νοιάζεσαι και φροντίζεις για το δικό σου μέλλον ή της οικογένειά σου.

 

Η έρευνα περιλαμβάνει τόσο γενικές ερωτήσεις για την έννοια της ασφάλισης, όσο και ερωτήσεις που αναδεικνύουν την αξία της τεχνολογίας στην ασφάλιση. Για εσένα αρκούν λίγα λεπτά για να πεις την άποψή σου. Για την Eurolife ERB όμως αυτά τα λίγα λεπτά είναι πολύτιμα και αποτελούν πηγή έμπνευσης και συστατικά στη διαδικασία διαμόρφωσης καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών που αγγίζουν την πραγματική διάσταση της ζωής αλλά και τις ουσιαστικές σου ανάγκες.

 

Η διαφορετική αυτή έρευνα εντάσσεται στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής και φιλοσοφίας του Ομίλου Eurolife ERB, που δίνει έμφαση στην καινοτομία με βασικό στόχο τον επαναπροσδιορισμό και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη, των εργαζομένων και τον συνεργατών του Ομίλου.

Η συγκεκριμένη δράση αποτελεί μέρος αντίστοιχων πρωτοβουλιών που υλοποιεί σταθερά η Eurolife ERB, όπως η χορηγία και συμμετοχή στον πρόσφατο διαγωνισμό καινοτομίας Crowdhackathon#insurance2, με βασικό αντικείμενο την ανάπτυξη εφαρμογών και την επιχειρησιακή καινοτομία στον τομέα της ασφάλισης.

Ασφάλιση αυτοκινήτου: Αν δηλώνεις ψεύτικη διεύθυνση κατοικίας μπορεί να μην αποζημιωθείς!

Μεγάλη ταλαιπωρία και αναστάτωση φέρνουν ορισμένα συμβόλαια που εκδίδονται με μη αληθή και ακριβή στοιχεία τόσο στα τμήματα εκδόσεων όσο και στα τμήματα αποζημιώσεων των εταιρειών. Ιδιαίτερα όταν συμβαίνει ένα ατύχημα με υλικές ζημιές και σωματικές βλάβες και το συμβόλαιο έχει τιμολογηθεί με έδρα διαφορετική από την αναγραφόμενη στην άδεια κυκλοφορίας τότε προκύπτουν διάφορα προβλήματα.

 

Πελάτες και ασφαλιστές γνωρίζουν πως οι ζώνες τιμολογίων επαρχίας έχουν οικονομικότερα ασφάλιστρα από τα μεγάλα αστικά κέντρα και μερικοί επιδιώκουν ασφάλιση με έδρα επαρχία για παράδειγμα «Σαλαμίνα».
Μερικοί μεσίτες δεντράρχες με την τακτική ασφάλισης «έδρα επαρχία» έχτισαν ολόκληρα χαρτοφυλάκιά αυτοκινήτων που με την πρόοδο των ετών τα μετέφεραν από εταιρεία σε εταιρεία για να διατηρήσουν τα ασφάλιστρα σε χαμηλά επίπεδα. Οι περισσότερες εταιρείες στην προσπάθεια να συμμαζέψουν το φαινόμενο όρισαν την απαρέγκλιτη προσκόμιση ορισμένων εγγράφων που αφορούν τον λήπτη της ασφάλισης όπως το τελευταίο εκκαθαριστικό της εφορίας, αντίγραφό μισθοδοσίας, λογαριασμό ΔΕΚΟ στο όνομα του ασφαλισμένου, μισθωτήριο κατοικίας ή επαγγελματικής στέγης, βεβαίωση δήμου κ.α. προκειμένου να αποδεικνύεται η διαφορετική έδρα από αυτήν που αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας.

 

Τα αναληθή στοιχεία κατά την σύναψη μιας ασφάλισης επιφέρουν σοβαρές επιπτώσεις σε ασφαλισμένους και οδηγούς ενώ και οι ασφαλιστές έχουν τις δικές τους ευθύνες. Βασική υποχρέωση του ασφαλισμένου ή και του λήπτη της ασφάλισης κατά την σύναψη ενός συμβολαίου ή και κατά την διάρκεια του σε περίπτωση αλλαγών είναι να γνωστοποιεί στην εταιρεία κάθε στοιχείο του ασφαλισμένου οχήματος το οποίο επιδρά στην εκτίμηση του κινδύνου και στον υπολογισμό των ασφαλίστρων. Σε περίπτωση που ο ασφαλισμένος παραβεί την παραπάνω υποχρέωση, αποκρύψει στοιχεία, δηλώσει ανακρίβειες, ή ακολουθήσει δόλια συμπεριφορά προκειμένου να επωφεληθεί και αυτό περιέλθει σε γνώση της εταιρείας τότε και μέσα σε ένα μήνα από τότε που θα λάβει γνώση η εταιρεία έχει το δικαίωμα να καταγγείλει το συμβόλαιο και απαλλάσσεται από κάθε υποχρέωση αποζημίωσης.

 

nextdeal

Συμμαχία κολοσσών για τις διαδικτυακές απειλές

Mια νέα λύση διαχείρισης διαδικτυακών απειλών, η οποία περιλαμβάνει υπηρεσίες αξιολόγησης κίνδυνων κυβερνοχώρου από την Aon, ανακοίνωσαν οι εταιρείες Cisco, Apple, Aon και Allianz.

Η νέα λύση έχει σχεδιαστεί με σκοπό να βοηθήσει ένα ευρύ φάσμα επιχειρήσεων να διαχειριστούν καλύτερα μερικούς από τους πιο απειλητικούς κυβερνοκινδύνους, όπως το λυτρισμικό (ransomware) αλλά και μια μεγάλη κατηγορία από συχνά εμφανιζόμενους κακόβουλους κώδικες.

 

Οι κυβερνοκίνδυνοι εντείνονται. Οι οικονομικές απώλειες από τις απειλές στον κυβερνοχώρο υπερβαίνουν τις επενδύσεις που γίνονται σε θέματα ασφάλειας πληροφοριακών συστημάτων. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τη χαμηλή ζήτηση ασφαλιστικών λύσεων έναντι κυβερνοαπειλών, τους εξαιρετικά δραστήριους κυβερνοκακοποιούς, την κατακερματισμένη αγορά τεχνολογιών προστασίας και την έλλειψη δεξιοτήτων ασφάλειας, εγείρει δυσκολίες για τις επιχειρήσεις στο να κατανοήσουν και κυρίως να διαχειριστούν αποτελεσματικά τους κυβερνοκινδύνους.

 

Η νέα λύση έρχεται με σκοπό να προσφέρει ένα ολοκληρωμένο επίπεδο προστασίας για τις επιχειρήσεις. Τα βασικά στοιχεία της περιλαμβάνουν:

· Αξιολόγηση της Ανθεκτικότητας (resilience) που έχει μια επιχείρηση έναντι των κίνδυνων του Κυβερνοχώρου: Οι ειδικοί της Aon σε θέματα ασφάλειας κυβερνοχώρου θα αξιολογήσουν το προφίλ επικινδυνότητας μιας επιχείρησης και θα προτείνουν τρόπους για να βελτιώσουν την άμυνα της έναντι των κυβερνοκινδύνων.

· Ασφάλιση έναντι κυβερνοκινδύνων: Η Allianz, έπειτα από αξιολόγηση των επιπέδων ασφαλείας που προσφέρονται μέσα από τις τεχνολογίες της Cisco και της Apple, οδηγήθηκε στο συμπέρασμα ότι οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το Cisco® Ransomware Defense ή/και ειδικά προϊόντα της Apple, μπορούν να είναι επιλέξιμες για να υιοθετήσουν ένα πρόγραμμα ασφάλισης κινδύνων κυβερνοχώρου με ενισχυμένη προστασία, λόγω των υψηλών επιπέδων ασφαλείας που διαθέτουν μέσω των τεχνολογιών της Cisco και της Apple. Η ωφέλεια που προκύπτει μέσω των βελτιωμένων ασφαλιστικών καλύψεων μεγιστοποιείται από τις συμβουλευτικές υπηρεσίες αξιολόγησης κυβερνοκινδύνων που παρέχονται από την Aon. Οι αναβαθμισμένες παροχές του ασφαλιστικού προγράμματος περιλαμβάνουν μερικούς από τους πλέον ελκυστικούς όρους κάλυψης, όπως τις πολύ χαμηλές ή, σε ορισμένες περιπτώσεις, μηδενικές απαλλαγές. Η προσφερόμενη ασφαλιστική κάλυψη έναντι κινδύνων κυβερνοχώρου, παρέχεται από την Allianz Global Corporate & Specialty (AGCS).

 

Το Cisco Ransomware Defense αποτελεί μέρος του ολοκληρωμένου πακέτου ασφαλείας της Cisco και στηρίζεται στην κορυφαία τεχνολογία αντιμετώπισης διαδικτυακών κινδύνων από τη Cisco Talos η οποία εντοπίζει διάφορες κυβερνοαπειλές, αποκόπτοντάς τες εξ ολοκλήρου. Η λύση περιλαμβάνει προηγμένη ασφάλεια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, προστασία τελικού σημείου επόμενης γενιάς και μπλοκάρισμα ανεπιθύμητων ιστότοπων, με σκοπό την προστασία μιας επιχείρησης από κακόβουλο λογισμικό (malware), λυτρισμικό (ransomware) και άλλες κυβερνοαπειλές.

 

Προϊόντα Apple: iPhone, iPad και Mac προσφέρουν στους εργαζόμενους τις καλύτερες εμπειρίες, με τα υψηλά επίπεδα ασφαλείας που χρειάζονται οι επιχειρήσεις. Η άριστη συνύπαρξη υλισμικού, λογισμικού και μιας σειράς υπηρεσιών μέσα στις συσκευές iOS, διασφαλίζει ότι κάθε στοιχείο του συστήματος είναι αξιόπιστο, από την αρχική εκκίνηση μέχρι την εγκατάσταση εφαρμογών τρίτων κατασκευαστών. Οι χρήστες επωφελούνται από την συνεχόμενη κρυπτογράφηση υλικού, καθώς και από την υποστήριξη για ασφαλή πρωτόκολλα δικτύωσης, όπως το Transport Layer Security (TLS) και το VPN.

· Υπηρεσίες Αντιμετώπισης Περιστατικών διαδικτυακών επιθέσεων: Οι επιχειρήσεις θα έχουν πρόσβαση στις Υπηρεσίες Αντιμετώπισης Περιστατικών διαδικτυακών επιθέσεων της Cisco και της Aon, σε περίπτωση επίθεσης από κακόβουλο λογισμικό (malware).

Χωρίς ασφάλιση, το σπίτι μας δεν μας ανήκει-Ευρωπαϊκή Πίστη: 3 αλήθειες, 1 μύθος & η λύση στην Ασφάλιση Κατοικίας (βίντεο)

Η απόκτηση κατοικίας υπήρξε ανέκαθεν για τον Έλληνα προτεραιότητα ζωής. Το σπίτι μας είναι ο προσωπικός μας χώρος, οι αναμνήσεις του παρελθόντος αλλά και η ζωή που θέλουμε να χτίσουμε. Τόσο η ιστορία μας όσο και τα όνειρά μας για το μέλλον είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με το σπίτι μας. Κατανοούμε πλήρως την ανάγκη της απόκτησής του αλλά όχι και την ανάγκη της ουσιαστικής προστασίας του. Και η αλήθεια αυτή ενέχει τον κίνδυνο να χαθούν μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα όσα χτίζουμε για μια ζωή.

 

Αυτό το μήνυμα επικοινωνεί στον καταναλωτή η Ευρωπαϊκή Πίστη μέσα από το video «3 αλήθειες, 1 μύθος και η λύση στην ασφάλιση κατοικίας». Θεωρώντας ότι η ασφαλιστική συνείδηση περνά μέσα από την εκπαίδευση και από την καλλιέργεια κουλτούρας υπευθυνότητας, η Εταιρεία υιοθετεί τα animated promotional videos επενδύοντας στα ψηφιακά μέσα προκειμένου να προσεγγίσει το καταναλωτικό κοινό που αντλεί πληροφορίες μέσω του διαδικτύου. Στο πλαίσιο της ψηφιακής της στρατηγικής για το 2018, η Ευρωπαϊκή Πίστη σχεδιάζει σειρά ενημερωτικών ενεργειών με τη μορφή animated videos, που έχουν στόχο να αφυπνίσουν τον καταναλωτή και να αποτελέσουν χρήσιμο εργαλείο για το διαμεσολαβητή. Με αυτό τον τρόπο η Ευρωπαϊκή Πίστη δημιουργεί νέους διαύλους επικοινωνίας με την κοινωνία αξιοποιώντας τα σύγχρονα μέσα της διαδικτυακής εποχής.

 

Πρόκειται για μία εξαιρετική ενέργεια από την Ευρωπαϊκή Πίστη, που έχει ως στόχο να συμβάλλει στην ενημέρωση των πολιτών για την αναγκαιότητα της ασφάλισης της κατοικίας τους και εν τέλει στην προστασία τους από καταστροφικούς κινδύνους.

 

 

ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ* ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΠΙΣΤΗΣ

Η PRIME INSURANCE κοντά στην υγεία σας – Από τις Ασφάλειες Σαριδάκη*

Στην PRIME INSURANCE καταλαβαίνουμε πόσο σημαντικό είναι να νιώθετε ασφαλείς ξέροντας ότι μπορείτε να ανταπεξέλθετε στα απρόοπτα γεγονότα, όπως ένα ατύχημα, μία ξαφνική χειρουργική επέμβαση ή μία νοσηλεία λιγότερο ή περισσότερο δαπανηρή, χωρίς να χρειαστεί να καταφύγετε στις προσωπικές σας οικονομίες ή να στερηθείτε την ποιότητα της ιατρικής φροντίδας και περίθαλψης που θα θέλατε να έχετε.

 

Τα προγράμματα Υγείας της PRIME INSURANCE καλύπτουν αποκλειστικά τις δικές σας ατομικές και οικογενειακές ανάγκες, με ασφάλιστρα που καθορίζονται από τις προσωπικές σας απαιτήσεις και δυνατότητες, αφού μπορείτε να μειώσετε ή να αυξήσετε το ποσό της απαλλαγής σας προσαρμόζοντας στα δικά σας μέτρα το κόστος ασφάλισης.

 

Σε κάθε περίπτωση, η PRIME INSURANCE σας παρέχει ολοκληρωμένα προγράμματα νοσοκομειακής και εξωνοσοκομειακής περίθαλψης που σε συνδυασμό με άλλα συμπληρωματικά προγράμματα (κάλυψη σοβαρών ασθενειών, προσωπικά ατυχήματα, χειρουργικά και νοσοκομειακά επιδόματα, κ.λπ.) διαμορφώνουν ένα ισχυρό πλέγμα προστασίας για να νιώθετε την ασφάλεια που θέλετε.

 

Οι συνεργασίες μας με κορυφαία νοσοκομεία και διαγνωστικά κέντρα σας εξασφαλίζουν ποιότητα ιατρικών υπηρεσιών και πλήθος παροχών και εκπτώσεων, ενώ ειδικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας λειτουργεί σε 24 ώρες το 24ωρο για την καθοδήγηση των ασφαλιζόμενων και την παροχή ιατρικών συμβουλών.

 

Τέλος, ακριβώς επειδή καταλαβαίνουμε, σας αποζημιώνουμε άμεσα και εύκολα χωρίς ψιλά γράμματα, πολύπλοκες διαδικασίες και πλήθος δικαιολογητικών.

 

Εκτός από τις παροχές και τα ειδικά προνόμια του κάθε προγράμματος υγείας, η PRIME INSURANCE σας προσφέρει επιπλέον:

 

Άρση των απαλλαγών (εφόσον υπάρχουν) σε περίπτωση νοσηλείας εξαιτίας ατυχήματος.

Ειδικά επιδόματα σε περίπτωση χρήσης του Ταμείου Κοινωνικής Ασφάλισης.

Απευθείας εξόφληση στα συμβεβλημένα νοσοκομεία με απαλλαγή του ασφαλιζόμενου από την υποχρέωση εκταμίευσης χρημάτων.

Εκπτώσεις στα ασφάλιστρα των ασφαλιζόμενων παιδιών της οικογένειας.

Εκπτώσεις στα ασφάλιστρα των μελών της συνεχώς αυξανόμενης ομάδας των δωρητών οργάνων.

Πληρωμή των ασφαλίστρων σε δόσεις.

Απαλλαγή πληρωμής ασφαλίστρων της ανανέωσης του συμβολαίου, σε περίπτωση απόλυσης, ή πτώχευσης.

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ

F.I.NE. προγράμματα ασφάλισης, μόνο από την Ευρωπαϊκή Πίστη (βίντεο)

Ο κλάδος των ασφαλειών ζωής αποτελούσε πάντα προτεραιότητα για όσους ήθελαν να εξασφαλίσουν τα αγαπημένα τους πρόσωπα.

 

Οι σημερινές συνθήκες εντείνουν την ανασφάλεια και αυξάνουν ακόμα περισσότερο τη ζήτηση για αξιόπιστα προϊόντα ζωής, ζήτηση που έρχεται να καλύψει με τα εξαιρετικά προγράμματά της η Ευρωπαϊκή Πίστη.

 

Η Future Insurance Network είναι μια ομάδα ανάπτυξης εργασιών που λειτουργεί αποκλειστικά στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Πίστης. Παρέχουν άμεση ενημέρωση και ανάλυση για κάθε μεταβολή ή νέο προϊόν που θα προκύψει στον κλάδο των ασφαλειών ζωής, ώστε τα μέλη της να βρίσκονται πάντα μπροστά από τις εξελίξεις.

 

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ*

Premium Νοσοκομειακό 100% από την Eurolife ERB

Πρόγραμμα υγείας με 100% κάλυψη των εξόδων περίθαλψης σε Α’ ή Β’ θέση νοσηλείας

 

Τι ζητάω

Να έχω μια ολοκληρωμένη νοσοκομειακή κάλυψη με εγγύηση παροχών και σε προσιτή τιμή.

 

Τι μου εξασφαλίζει

100% κάλυψη εξόδων για τις αναγνωρισμένες δαπάνες σε νοσοκομείο στην Ελλάδα και στην Ευρώπη, 80% στο εξωτερικό (πλήν Ευρώπης, ΗΠΑ και Καναδά) και 70% σε ΗΠΑ και Καναδά, όπως:

μονόκλινο δωμάτιο και διατροφή σε Α’ θέση νοσηλείας ή δίκλινο δωμάτιο και διατροφή Β’ θέση νοσηλείας κατ’ επιλογή

δαπάνες νοσοκομείου

δαπάνες αντιμετώπισης επειγόντων περιστατικών σε εξωτερικά ιατρεία νοσοκομείου

δαπάνες μεταμοσχεύσεων

δαπάνες νοσηλείας μίας μέρας

αμοιβή αποκλειστικής νοσοκόμας

αμοιβή χειρουργών, αναισθησιολόγων και λοιπών ειδικοτήτων σύμφωνα με τους όρους του προγράμματος (σε μη συμβεβλημένα νοσοκομεία ισχύει πίνακας που καθορίζει το ανώτατο όριο αμοιβών)

έξοδα αποκατάστασης και αποθεραπείας σε κέντρα αποκατάστασης

έξοδα συνοδού

έξοδα πριν και μετά τη νοσηλεία που σχετίζονται με το περιστατικό νοσηλείας

δαπάνες ασθενοφόρου

συγκεκριμένες εξειδικευμένες διαγνωστικές εξετάσεις εντός νοσοκομείου χωρίς συμμετοχή του Ασφαλισμένου στο κόστος τους

ειδικά επιδόματα (επίδομα συμμετοχής άλλου φορέα, ημερήσιο επίδομα νοσηλείας, χειρουργικό επίδομα)

1.600 ευρώ εφάπαξ επίδομα για φυσιολογικό τοκετό ή καισαρική τομή στην Α’ θέση νοσηλείας και 1.200 στη Β΄ θέση νοσηλείας

ετήσιο προληπτικό έλεγχο υγείας (check up)

επείγουσα ιατρική βοήθεια στην Ελλάδα και το εξωτερικό

υπηρεσία “Δεύτερης Ιατρικής Γνωμάτευσης” με την οποία  μπορώ να λάβω χωρίς επιβάρυνση μία δεύτερη ιατρική γνωμάτευση από ένα από τα μεγαλύτερα Νοσηλευτικά Ιδρύματα, στην Αμερική και την Ευρώπη (π.χ Harvard University, Johns Hopkins Hospital – Baltimore, Mayo Clinic – Rochester, Massachusetts General Hospital- Boston, Children’s Memorial Hospital – Chicago) για 23 σοβαρές περιπτώσεις υγείας.

παροχή “Extra Care” με την οποία μπορώ να έχω ειδικές τιμές και εκπτώσεις σε υπηρεσίες υγείας σε δίκτυο οφθαλμιάτρων, οδοντιάτρων, φυσιοθεραπευτών και λογοθεραπευτών που παρέχονται από συνεργαζόμενο φορέα

Έως 700.000 ευρώ ανά ασφαλιστική περίοδο, ανά περιστατικό νοσηλείας.

Δυνατότητα κάλυψης εξαρτώμενων μελών

Μη υποχρεωτική χρήση Ταμείου Κοινωνικής Ασφάλισης

Αποζημίωση με:

απευθείας εξόφληση, στα συμβεβλημένα νοσοκομεία

εξόφληση μετά την προσκόμιση των πρωτοτύπων τιμολογίων/αποδείξεων, στα μη συμβεβλημένα νοσοκομεία

Εύκολη έναρξη ασφάλισης, ακόμη και χωρίς ιατρικές εξετάσεις

Μικρή περίοδος αναμονής από την έναρξη του προγράμματος (συμπεριλαμβανομένων και συγγενών παθήσεων)

Τηλεφωνικό κέντρο 24 ώρες, 7 ημέρες την εβδομάδα για πληροφορίες σχετικά με τις ασφαλιστικές καλύψεις κάθε προγράμματος και οδηγίες για τις διαδικασίες πριν και μετά τη νοσηλεία

Ετήσια διάρκεια προγράμματος με δυνατότητα ανανέωσης στη λήξη του για μια ασφαλιστική περίοδο κάθε φορά, με τους ίδιους όρους και παροχές (σύμφωνα με άρθρο των Ειδικών Όρων του Ασφαλιστηρίου)

Η κάλυψη παρέχεται με Πρόσκαιρη ασφάλιση ζωής

 

Πόσο κοστίζει

Το τελικό ασφάλιστρο διαμορφώνεται ανάλογα με:

 

τη συχνότητα καταβολής των ασφαλίστρων

την ηλικία μου

την κατάσταση της υγείας μου

Πριν την λήξη της ασφάλισης η εταιρία θα με ενημερώνει για το ασφάλιστρο της επόμενης ασφαλιστικής περιόδου.

 

Για παράδειγμα:

 

Άνδρας 35 ετών που επιλέγει ετήσια καταβολή του ασφαλίστρου, καλείται να πληρώνει ετήσιο ασφάλιστρο 1.390,00 ευρώ (δεν συμπεριλαμβάνονται ο φόρος ασφαλίστρων και το κόστος της βασικής ασφάλισης ζωής) για Α’ θέση νοσηλείας ή 997,00 ευρώ (δεν συμπεριλαμβάνονται ο φόρος ασφαλίστρων και το κόστος της βασικής ασφάλισης ζωής) για Β’ θέση νοσηλείας

 

Πώς καταβάλλεται το ασφάλιστρο

Με πληρωμή στο ταμείο της Eurobank

Με πάγια εντολή χρέωσης του τραπεζικού μου λογαριασμού Eurobank

Με πάγια εντολή χρέωσης της πιστωτικής μου κάρτας (Visa ή Mastercard), οποιασδήποτε τράπεζας

Ηλεκτρονικά μέσω e – Banking της Eurobank εφόσον είμαι χρήστης της συγκεκριμένης υπηρεσίας

Τηλεφωνικά μέσω Europhone Banking της Eurobank εφόσον είμαι χρήστης της συγκεκριμένης υπηρεσίας

Με χρέωση της πιστωτικής μου κάρτας μέσω της υπηρεσίας Live Pay της Eurobank

Με ταχυπληρωμή μέσω ΕΛΤΑ

Η τακτική καταβολή του ασφαλίστρου μπορεί να γίνεται:

 

κάθε 3, 6 ή 12 μήνες

μηνιαίως εφόσον η πληρωμή πραγματοποιείται με πάγια εντολή χρέωσης πιστωτικής κάρτας ή του τραπεζικού μου λογαριασμού Eurobank

Για δόσεις μικρότερες του έτους, υπάρχει σχετική επιβάρυνση ανάλογα με τη συχνότητα καταβολής.

 

Τα προγράμματα της Eurolife ERB συμμετέχουν στην Επιστροφή.

 

Εφόσον επιλέξω να εξοφλήσω τα ασφάλιστρά μου με πάγια εντολή πληρωμής τους μέσω της πιστωτικής μου κάρτας, που συμμετέχει στο πρόγραμμα Επιστροφή, κερδίζω:

2% της αξίας του ασφαλίστρου σε ευρώ.

 

ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ* ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΗΜΕΡΑ